mandag den 30. juni 2014

Den værdige mad...

Det er godt nok ikke meget blogværdig mad, vi spiser herhjemme for tiden og ej heller de sidste par måneder. Dog har der været nogle ting, som jeg synes kræver honorable mentions her på bloggen og det er bl.a.:

Grøntsagsgratin i bedste Stop Spild af Mad stil med grøntsags og kødrester fra fryseren

Cremet kartoffel/porresuppe med stegt bacon

Kejzers ostebrød - MUMS!


Brombær/banansmoothie

Hjemmebagte gigantiske pølsebrød

Rabarbertrifli
Opskrifter vil løbende komme på bloggen, hvis jeg da kan huske, hvor jeg har dem alle fra...

6 kommentarer:

  1. Ser eller godt ud. De der pølsebrød må være et hit på grillen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jah det tror jeg også de er - mener opskriften er AMO''s ;)

      Slet
  2. det ostebrød ser godt nok spændende ud

    SvarSlet
  3. Uhm, det ser bare lækkert ud - rabarbertriflien gad jeg godt lige sætte tænderne i.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne :D Uhh ja, rabarbertriflien blev altså også noget så god - bedre end jeg havde forestillet mig ;)

      Slet

Jeg elsker at høre fra jer, så tak for jeres kommentar...

Print

Ophavsret

Alle billeder og tekst på denne blog tilhøre Agnethe - about a girl medmindre andet er nævnt og anvendelse heraf uden tilladelse vil medføre retsligt efterspil.

Spørg venligst, hvis du vil låne mine billeder eller tekster - tak...